| Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er altså en grund til, at man skelner meget kraftigt mellem prof og hjemme grej! De forstærkere du viser er nogle alt for billige prof forstærkere, som (måske) vil kunne spille mange timer til en fest i et 50 grader varmt rack-skab på nogle vanskelige højtalere (selvom jeg har min tvivl om, at billige modeller som disse overhovedet vil kunne det) 
Lyden i disse forstærkere vil aldrig kunne måle sig med selv billigt hifi! Og slet ikke, hvis de bliver brokoblet! En anden ulempe er, at der garanteret sidder blæserkøling i forstærkerne, der vil larme voldsomt meget når de står inde i stuen.
Jeg har prøvet at have selv langt dyrere prof forstærkere sat til derhjemme, og det kan bestemt ikke anbefales! Så langt hellere bruge de 2500,- på f.eks. en brugt Thule forstærker på 2*60 watt eller noget tilsvarende. Det vil du blive langt gladere for i længden!
Til Saunter: Jeg har en brugt AB International effekt-forstærker til salg, hvis det kan have interesse. Du kan se den på: http://www.djz.dk/inc.marked/vis_annonce.php3?id=4467
Det er en forstærker i langt bedre kvalitet end billige nye modeller som f.eks. den der bliver henvist til ovenfor.
__________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|