Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD S170i og S250 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der ved hvor udbredt salget har været på disse modeller ? Har de været best sellers eller et flop ..

Jeg syntes ikke ligefrem det vrimler med dem på brugtmarkedet

Det kan selvfølgelig også være det er fordi det er nogle helt fantastiske maskiner ..

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Nobody knows ?

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Jamen det da klart, at prisen allerede sætter en begrænsning for hvor udbredte de kan være.

Tror nu nok de har solgt fin i forhold til pris/ydelse. Men det svært at vide, Nad har jo bevæget sig op i en prisklasse, hvor de får seriøst modstand, det klart at det også spiller ind.

Blandt de lavere prisklasser sælger de jo utroligt meget, men ved helt ærligt ikke hvorfor/om der er solgt meget af silverserien.

Kan kun sige, at jeg aldrig personligt ville have købt silverserien, pga netop jeg synes der er andre bedre alternativer i denne prisklasse, men det er så min absolut subjektive mening om emnet :)

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Oktober 2005 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

oki tak for det 

flex195
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 November 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Nogen der har lagt øre til dette sæt????????

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195

Hmmpof
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 November 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft en NAD S170 som jeg solgte for ca. 3 måneder siden. Jeg brugte den sammen med både S200 og S250'eren (hvilke jeg stadig har, dog har jeg nu ingen for-forstærker så staklerne står i kælderen og keder sig. Først bør jeg nævne at det var en S170 og ikke en S170I'er jeg havde. "I"eren har nogle opdateringer som jeg på stående fod ikke helt kan huske, men jeg mener det bl.a. var en opgradering fra 5.1 til 7.1. T

ilbage til spørgsmålet. Hvordan er min bedømmelse af lyden?  Jeg solgte min S170'er af 2 årsager. 1. Jeg ville gerne opgradere til noget lidt større/bedre.

2. Lyden i enheden levede ikke helt op til min forventning om den. Faktisk må jeg nok konstatere at den levede lidt for meget op til den. Jeg er meget glad for en klar lyd med fremtrædende diskant, hvilket S170'eren leverede i overdådig grad. Det var ganske enkelt lidt for meget til at jeg kunne holde til at høre på det i længere tid af gangen. Lyden blev hurtigt "skarp" og begyndte at give hovedpine hvis man gav den gas for længe.

Dog vil jeg sige at jeg ikke helt 100% kan give 170'eren skylden. Jeg har et par B&W N802'ere som har en hamrende klar og magtfuld diskant (Nice). Dette har medvirket til at effekten af den klare lyd er blevet forstærket. Sidst men ikke mindst har jeg murede vægge uden malerier eller noget, ingen tæpper, ingen gardiner og stuen er "L" formet, hvilket alt sammen bidrager til en masse reflektioner som jeg er overbevist om har været den største årsag til det forvirrede lydbillede. S170'eren er meget klar og ren i billedet og giver efter min mening en knald-skarp og præcis lyd, hvilket min stue desværre ikke kunne samarbejde med.

Mht. til hvor udbredt den er så må jeg være dig svar skyldig.

Jeg ved du kan være heldig at finde nogle af dem på www.audiogon.com eller Ebay, men du får selvfølgelig problemer med at få den ind i DK uden at skulle betale misundelses afgift til staten. Prøv evt. Ebay Tyskland. Der har jeg også set et par stykker. Her sparer du misundelsesafgiften og betaler kun 16 % moms.

Til top Vis Hmmpof's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hmmpof

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 November 2005 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret, er vild med lyden i min s300 sammen med min s500 og har nu købt en s570 så jeg er nu ude i at jeg bare må have hele systemet 

Men hvis du så beslutter dig for at nu har din 250 samlet støv længe nok, må du sige til .. så må jeg jo se om jeg kan finde pengene

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes