Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 14:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround + DVD recorder? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ninoskij
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2005
Status: Offline
Sendt: 07 November 2005 kl. 01:49 | IP-adresse registreret  

Hei!

Jeg er en ung norsk jente (pige ) og vet nesten ingenting om stereoanlegg, og særlig ikke surroundanlegg. Derfor håper jeg mine kunnskapsrike naboer, de kjekke danske menn kan hjelpe meg?

Min far vil kjøpe seg en DVD recorder (harddiskrecorder om de er gode?) pluss et surroundanlegg/ home cinema/ theatre system. Men hva skal man kjøpe?

Hans budsjett er omkring 10.000,- danske kroner.

Hva er best å sette sammen? Han ønsker seg ikke-prangende utstyr, utstyr som helst skal kunne skjules mest mulig.

Fronthøyttalere med maksimal høyde på ca. 100-110 cm og bakhøyttalere med maksimal høyde på 80-90 cm.

Og en ikke veldig dyp subwoofer (om dette i det hele tatt er nødvendig?) på ca. 15 cm i dybden altså, fra veggen og ut i rommet (kanskje skjules bak/ under en sofa/ salong).

Til slutt en smal, liten og lekker, men effektiv fron høyttaler. Men hva?

Dessuten, hva slags DVD recorder kan han kjøpe for omkring 4.000,- danske kroner?

Finnes det DVD recordere med innebygd mulighet for radio, normal FM frekvens (ca. mellom 85-108?)

Min far skal også kjøpe seg en iMac G5 datamaskin og en LG 37" TV. Er det noe jeg bør tenke på i den forbindelse?

Jeg håper noen av dere har tid og anledning til å hjelpe en kvinne i nød!?

Tusen takk!!! 

Nina
Til top Vis Ninoskij's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ninoskij

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes