| Forfatter |
|
TinusW Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 11 December 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. vil lige jeres meninger om at bruge denne philips receiver :
www.hifi-import.dk/default.asp?id=3018&action=produkt
Til CERWIN-VEGA V-12F højttalere & sub + resten af surround sættet.
Ska nemmerlig have philips lcd skærm så ville gerne det passer sammen, men hvis jeg kan få meget mere ud af at købe en hifi receiver ville jeg det...Går mest op i at det hele kan buldre godt når jeg ser en god action flimmer..
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 11 December 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ville jeg ikke gøre. Philipsen har ikke magt nok til, at drive de store højtalere optimalt. Selv om de er lette og drive er det store højtalere der godt kan lide effekt. Hvis det er høj effekt og CV du gerne vil have må det være satelitterne med en aktiv sub. Her kan du så vælge den store sub med 15" bass for buller bass.
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
| Sendt: 11 December 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej nej nej... jeg syntes ikke philips og cv passer godt sammen gik efter en nad i hifiklubben. eller det syntes jeg men det er jo kun en mening :p
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 12 December 2005 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
banz skrev:
| nej nej nej... jeg syntes ikke philips og cv passer godt sammen gik efter en nad i hifiklubben. eller det syntes jeg men det er jo kun en mening :p |
|
|
Jeg har Philips og de har faktisk lyd ala NAD. Philips gør det bar betydeligt bedre i mellemtone området end NAD. Desuden er P bedre Stereo mæssigt end N. Processor mæssigt til surround kan N godt tage ved lære fra P. P er ikke så strømstærk som N men det er vist osse det. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
TinusW Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm okey toolate, du har vel ik et forslag til en god surround reciever + dvd der ville kunne blæse de højtallere op ?
Banz, det er noteret :)
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
TinusW skrev:
|
Hmm okey toolate, du har vel ik et forslag til en god surround reciever + dvd der ville kunne blæse de højtallere op ?
|
|
|
Der er mange kraftige surroundreceivere på markedet og der er en der kommer igen næsten hver gang det skal være strømstærkt. Nemlig H/K og det kunne være et godt bud til dig. De lave osse nogle gode DVDére. Men hvor meget er der i din pung og gøre godt med. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
TinusW Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for hjælpen.. kender slet slet ik mærket, er rimelig ny i hifi :D den ville jeg lige kigge nærmere på, er der en specielt model jeg ska kigge efter ?
Regner med 10-15k til forstærker & dvd
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
TinusW skrev:
|
Mange tak for hjælpen.. kender slet slet ik mærket, er rimelig ny i hifi :D den ville jeg lige kigge nærmere på, er der en specielt model jeg ska kigge efter ?
Regner med 10-15k til forstærker & dvd
|
|
|
Nu skal du ikke tage det jeg skriver for gode vare alene. Du må selv ned og røre ved tingene og ikke mindst lytte. Men Harman/Kardon AVR435 eller AVR-635 med matchende DVD-31 så er du i hvert fald godt kørende. pris 12-14 k. afhængig af forstærker valg. Men Pioneer har osse noget, VSX-1015 og DV-668AV til 13-14 k er osse et godt bud. Men husk når du kikker på andre produkter, at sige de skal være strømstærke. Selv om CV på papiret er letdrevne kan de godt lide muskler. Så spiller de nemlig bedst. over and out
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |