| Sendt: 22 December 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
i har måske læst mit indlæg omkring indkøb af ny dvd afspiller...
men nu hvor mit system er blevet færdigt har jeg lyst til at prøve at skifte de hjemme byggede højttalere ud og er faldet for dette system:
Yamaha DVDS 657 - 1.699kr <-- er købt Yamaha RX-V757 - 4.299kr DALI Concept 6 højttalersystem - 4.999kr DALI Concept Sub 12 subwoofer - 3.699kr i alt - 14696kr
DALI Concept 6 højttalersystem: Dali Concept 6 fronthøjttaler Dali Concept 1 baghøjttaler Dali Concept Center centerhøjttaler
nogen der har aerfaringer med nogle af disse højttalere. eller evt kan anbefale andet i samme prisklasse. (de skal være i lyst/rødligt træ, er ikke vild med sorte højttalere) kan det betale sig at skifte ud til dette ellers skal jeg spare en 5k ekstra op og smide efter systemet?
arg hifi er en skidt hobby. man bliver aldrig tilfreds hehe
som i kan se her er mit system lige nu en go gang godt og blandet... http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=870
er heller ikke længere tilfreds med mit højttaler system synstes lyden efterhånden er blevet "sløret" andre kan ikke høre det og syntes det lyder godt men det genere mig nu alligevel samt jeg heller ikke er tilfreds med balancen i lyden...
kan forestille mig det specielt er mine hjemmebyggede højttalere... de er lavet lidt på slum... de spillede lækkert da jeg havde bygget dem syntes jeg, men er efterhånden blevet en smule træt af dem.
|