Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Erfaringer med Harman Kardon 4550? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rasmus_bt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Hej

Tænker på at købe denne reciever en gang i fremtiden og ville lige høre om der var nogen der kunne fortælle mig lidt om den. Hvordan den er i surround sammenhæng og om den er de 6.300 kr. værd?

Til top Vis rasmus_bt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmus_bt

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har en AVR-5550 som jeg da kun kan anbefale. 4550'eren mangler lidt effekt (10W/kanal), HDCD og lys i fjernbetjeningen men er ellers samme apparat. 6300 lyder ikke slemt (hvem har den?), men jeg gav ~6500 for min AVR5550 i Tyskland, så du kan måske finde den endnu billigere.

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

rasmus_bt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

OK... udemærket. Det er www.audiosound.dk der har den til 6.300 kr. Problemet er bare at jeg er lidt skeptisk angående bestillinger fra udlandet.

Hvilken side bestilte du din fra?

Til top Vis rasmus_bt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmus_bt

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte min fra www.tophifi24.de
Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken at der ikke kan være problemer, men inden jeg bestilte skrev jeg 3 mails til dem vedr. fragtpriser, bankoplysninger etc. og på alle 3 fik jeg svar inden for 24 timer (den ene af dem var en lørdag!). Jeg skulle forudbetale pengene via bankoverførsel, hvilket jeg ikke umiddelbart var så glad for, men det var så billigt at jeg besluttede at tage chancen (det var mens AVR-5550 kostede 12000 i udsalg herhjemme - man kan trods alt få en del returfragt for de penge!). Der var heldigvis ingen problemer og receiveren dukkede op efter ca. 14 dage (bankoverførsler til Tyskland tager en lille krig) Gav 825 euro for receiveren, 23 euro for fragten og hundrede-og-et-eller-andet helt vanvittigt kroner for bankoverførslen
Mht. til garanti så skulle Harman DK meget gerne udføre garantireparationer hvis der er noget (7-9-13 får jeg aldrig brug for det).

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes