| Sendt: 15 Januar 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal selv snart bestille mig et nyt sæt højtalere, og har desværre heller ikke et kæmpe budget til det.
Men jeg har hørt fra rigtigt mange, at Logitech's Z5500 Digital sæt, skulle give rigtig god value for pengene. Godt nok er det et PC højtalersæt, men det kan nemt tilsluttes en receiver. Det har jeg selv overvejet kraftigt at købe! Sættet understøtter stort set alle de nyeste lydformater, såsom THX, DTS, Dolby osv.
Du kan se mere til det her:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=101822
Det rammer godt nok en lille smule over dit nuværende valg, rent prismæssigt. Men jeg tror bestemt de sidste 400 kr. er det værd! Tjek specifikationerne og bliv overrasket. 
Jeg håber du kan bruge det til noget!
|