Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon til 4000. ok? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
larsemil
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 44
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg er på udkig efter et fornuftigt surroundsystem til mit fjernsyn.

Budgettet er noget skrabet, men jeg har fundet dette:

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/recei ver/detail/DENON_AVR1306_surround_receiver.htm?id=7564

og

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/hoejttale rsystem/detail/DENON_SYS56HT_hoejttalersystem.htm?id=7565

Jeg ved godt at det ikke er "high-end" hifi, men jeg vil lige høre om det er noget af det bedste der kan findes til ca 4000 kroner. Eller er der andet jeg bør overveje?

Jeg har en NAD T512 dvd og et 32" CRT fjernsyn

På forhånd tak

Til top Vis larsemil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsemil
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Jeg skal selv snart bestille mig et nyt sæt højtalere, og har desværre heller ikke et kæmpe budget til det.

Men jeg har hørt fra rigtigt mange, at Logitech's Z5500 Digital sæt, skulle give rigtig god value for pengene. Godt nok er det et PC højtalersæt, men det kan nemt tilsluttes en receiver. Det har jeg selv overvejet kraftigt at købe! Sættet understøtter stort set alle de nyeste lydformater, såsom THX, DTS, Dolby osv.

Du kan se mere til det her:

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=101822

Det rammer godt nok en lille smule over dit nuværende valg, rent prismæssigt. Men jeg tror bestemt de sidste 400 kr. er det værd! Tjek specifikationerne og bliv overrasket.

Jeg håber du kan bruge det til noget!

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes