| Forfatter |
|
Jesper123 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej har kigget lidt på pioneer vsx-1015 eller pioneer vsx-ax2av, og ville gerne høre om der er nogen der har erfaring med de to og om vsx-ax2av er meget bedre, eller om jeg skal kigge efter noget helt andet.
|
| Til top |
|
| |
Jesper123 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der slet ingen der har erfaring med de to modeller, eller kan anbefale en anden.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer an på om de også skal bruges til musik, og hvilke højttalere du vil have spændt for
|
| Til top |
|
| |
Jesper123 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal bruges til lidt af hvert, og har bare et pioneer srround sæt, men skal have købt noget vilder engang når jeg får sparet lidt mere sammen
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke skal have nogle helt vildt store højttalere spændt for tror jeg sagtens det kan gå. Jeg ved desværre ikke så meget om Pioneers modeller, men der er en del på forummet der virker tilfredse med deres modeller, så jeg tror ikke du går helt galt i byen.
|
| Til top |
|
| |
Ronson76 Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2005
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
har selv ax2'eren og er meget tilfreds.Jeg synes den har en fin detaljeret lyd i forhold til den nad 761 jeg havde før men jeg vil tro at hvis du skal spille med store krævende HT der bare skal spille højt er det nok ikke den bedste. Jeg har selv 4 stk pioneer 710 HT sat til(+sub og center selvfølig) og det lyder rigtig godt.
Håber det var en lille hjælp..
|
| Til top |
|
| |
Jesper123 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, vil du så anbefale at jeg ofre lidt mere og køber ax2 frem for vsx 1015, da jeg skal have nogle støre ht engang.
|
| Til top |
|
| |
Ronson76 Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2005
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper123 skrev:
|
Okay, vil du så anbefale at jeg ofre lidt mere og køber ax2 frem for vsx 1015, da jeg skal have nogle støre ht engang.
|
|
|
Jeg skal ikke udtale mig om 1015 da jeg ikke har hørt den spille og på den baggrund jeg vil jeg nok vælge den nye model(ax2/ax4i) men du skulle nok finde et sted og høre dem og se hvad der er din smag..
|
| Til top |
|
| |