Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: køb af ny reciver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper123
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Hej har kigget lidt på pioneer vsx-1015 eller pioneer vsx-ax2av, og ville gerne høre om der er nogen der har erfaring med de to og om vsx-ax2av er meget bedre, eller om jeg skal kigge efter noget helt andet.
Til top Vis Jesper123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper123
 
Jesper123
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Er der slet ingen der har erfaring med de to modeller, eller kan anbefale en anden.
Til top Vis Jesper123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper123
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Det kommer an på om de også skal bruges til musik, og hvilke højttalere du vil have spændt for
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Jesper123
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Det skal bruges til lidt af hvert, og har bare et pioneer srround sæt, men skal have købt noget vilder engang når jeg får sparet lidt mere sammen
Til top Vis Jesper123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper123
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Hvis du ikke skal have nogle helt vildt store højttalere spændt for tror jeg sagtens det kan gå. Jeg ved desværre ikke så meget om Pioneers modeller, men der er en del på forummet der virker tilfredse med deres modeller, så jeg tror ikke du går helt galt i byen.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Ronson76
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2005
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

har selv ax2'eren og er meget tilfreds.Jeg synes den har en fin detaljeret lyd i forhold til den nad 761 jeg havde før men jeg vil tro at hvis du skal spille med store krævende HT der bare skal spille højt er det nok ikke den bedste. Jeg har selv 4 stk pioneer 710 HT sat til(+sub og center selvfølig) og det lyder rigtig godt.

Håber det var en lille hjælp.. 

Til top Vis Ronson76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronson76
 
Jesper123
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Okay, vil du så anbefale at jeg ofre lidt mere og køber ax2 frem for vsx 1015, da jeg skal have nogle støre ht engang.

Til top Vis Jesper123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper123
 
Ronson76
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2005
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jesper123 skrev:

Okay, vil du så anbefale at jeg ofre lidt mere og køber ax2 frem for vsx 1015, da jeg skal have nogle støre ht engang.

Jeg skal ikke udtale mig om 1015 da jeg ikke har hørt den spille og på den baggrund jeg vil jeg nok vælge den nye model(ax2/ax4i) men du skulle nok finde et sted og høre dem og se hvad der er din smag..

Til top Vis Ronson76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronson76
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes