| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det er ikke et nemt valg, jeg har selv en Arcam AVR-300, (næsten samme som AVR250) den spiller perfekt både til surround og musik, men har ikke nær så mange finesser som Pioneer, så hvis du skal bruge den til surround hovdesalig, er det nok Pioneer som er bedst. Men kvalitets mæssig går man aldrig galt i byen med Arcam.
|