| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lige erhvervet mig ovennævnte... Men jeg har et kæmpe problem... Jeg kan ikke få fat i system setup menuen... Når jeg læser brugsforvirringen, så står der tryk på System Menu.. Men så sker der ikke mere.... Er der nogen som har en ide til, hvad mit problem, kan være????
Håber I kan hjælpe.....
Hilsen
Henrik
|