| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Jeg er ved at skal købe nyt surround system, men er lidt i tvivl omkring hvilken producent jeg skal købe delene i. Jeg har kigget meget på Harman/Kardons DVD 22 og surround reciever AVR 335. Fra Pioneer har jeg kigget på HD DVD: DVR-530H-S og forstærkeren VSX-1015-S.
Hvad skal jeg vælge og hvorfor?
|