| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kunne godt bruge nogle uvildige øjne på mine planer. Har pt. B&W DM604 som fronter og der er en SVS-PB10 sub på vej med posten.
Nu er jeg igang med at kigge på surroundreceiver. Havde egentlig overbevist mig selv om at det skulle være en Pioneer VSX-AX2AV, men efter at jeg har kigget lidt på Yamaha RX-V2600 kommer jeg i tvivl. Det der tiltaler mig ved begge receivere er at jeg kan bi-ampe fronterne. Mit budget siger max kr. 10.000,- til receiveren.
Hvad er jeres holdning - er jeg helt galt på den?
|