Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 16:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Anbefaling af reciever (6-8k) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe en Denon 3505, men den er desværre udgået og Hifiklubben får ikke flere.

Er der nogen som kan komme med nogle bud på hvad jeg ellers kunne købe som er i samme boldgade og til en pris mellem 6-8k?

Den skal hovedsaligt bruges til surround i min hjemmebiograf.

 

Terning



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Hvad med Marantz eller Harman Kardon?
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
musashi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 431
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

musashi skrev:

Hva synes du om Denon 3805 til 7999.-? eller er det den du mener?

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/recei ver/detail/DENON_AVR3805_surround_receiver.htm?id=4204

Sorry ... det var den jeg mente. Den får de ikke flere af...



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet andre afdelinger af HFK... Østerbro, Lyngby, Amager...?

Jeg er sikker på, at den findes endnu

mvh. Jan



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
Hvad med Marantz eller Harman Kardon?

Har jeg ikke lige overvejet...

Er det rigtig god kval?

og hvor kan jeg købe de mærker?

og hvilke modeller ville være at foretrække når det skal være en reciever der er stærk i 7.1 surround (sølv) til mellem 6-8k?



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk  nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

hifijan skrev:
Har du prøvet andre afdelinger af HFK... Østerbro, Lyngby, Amager...?

Jeg er sikker på, at den findes endnu

Jeg snakkede med dem og de kunne se i systemet at der var et par stykker tilbage (på lager tror jeg) De ville så prøve at bestille en hjem til mig, men da jeg ringede igår fortalte de mig at de desværre ikke kunne få flere.

Men de kan måske ikke se hvad andre butikker ligger inde med, for så kunne jeg da lige prøve at ringe rundt til nogle af de andre afdelinger.

 



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Clemmensen skrev:
Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk  nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz.

Hvilke modeller ville du så forslå hvis det skulle være til maks de 8k?



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Yamaha RX-V1600, eller Pioneer AX2

__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Yamaha RX-V1600, eller Pioneer AX2

Nogle favorit butikker? links?  



__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Jeg kender desværre ikke til hvilke butikker der fører Yamaha og Pioneer i kbh.

__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Heller ikke nogle internet butikker?

__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Takker... vil kigge lidt på det så

__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Terning skrev:

Clemmensen skrev:
Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk  nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz.

Hvilke modeller ville du så forslå hvis det skulle være til maks de 8k?


Jeg vil også anbefale de samme som ManicMiner.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
Terning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Vil kigge lidt på det, men man kan vel også godt bruge de nævnte modeller til stereo (fester osv.)

__________________
Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
Til top Vis Terning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Terning
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Jo sagtens, der kører du bare lyden ud i to kanaler ;)
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes