Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 18:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Er Dali swa12 Noget Værd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NosAnden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Er den noget værd til mine Cerwin-Vega v12F Hvis ikke så kom med nogle forslag rummet er 365x291 cm stort Håber i kan hjælpe

Til top Vis NosAnden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NosAnden
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

umiddelbart vil du få en sub som er hurtigere end dine fronter! Det kan måske give lidt samspilsproblemer, men det er ikke sikkert. Men subben er fin og vil kunne give en OK bund i dit rum. 
Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
NosAnden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

okey har ellers nogle forslag til andre sub`s der ville passe bedre ?
Til top Vis NosAnden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NosAnden
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

NosAnden skrev:
okey har ellers nogle forslag til andre sub`s der ville passe bedre ?

CV er jo oplagt, men du må ikke forstå det sådan at det ikke vil kunne gå, bare at der er en lille chance for at det kan være svært at få subben til at forsvinde i lydbilledet. Men hvis du kan få fat i en SW12 til rimelige penge, så ville jeg bestemt prøve, hvis det var mig!

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
NosAnden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

okey det prøver jeg tak for hjælpen
Til top Vis NosAnden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NosAnden
 
denon avr-1804
Forum Bruger
Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

hej!

jeg har slev en swa 12 i et rum der er en lille smule større end dit. jeg fik min brugt til 2000kr. og det syntes jeg helt bestemt den er værd!..den er også mere værd end det...så jeg kan varmt anbefale den!...jeg bruger godt nok min sammen med dali blue højtaller, og der passer den perfekt, men jeg ved ikke hvordan den spiller sammen med CV...der er jo ikke andert at gøre end at kigge (og lytte) til et par stykker og finde den du best kan li'...

Til top Vis denon avr-1804's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af denon avr-1804
 
NosAnden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

ja det er også det jeg har tænkt mig. Hvor kan man se dit udstyr ? 
Til top Vis NosAnden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NosAnden
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes