| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa! sidder og kigger efter surround anlæg! især efter rotel! der er jeg faldet over en multichannel forstærker! rotel rmb 1077. men hvordan fungere det iforhold til en regulær surround forstærker? og skalder ikke en forforstærker til også??
håber i kan hjælpe,
venlig hilsen
donny
|