| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal ikke presse et anlæg ind i en reol, hvor det lige nøjagtig kan være. Husk på, at forstærkeren skal af med sin varme. Hvis det står presset ind, så der ikke er mulighed for ordentlig luftcirkulation, bliver det alt for varmt, og det æder levetid! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|