Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 10:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp til køb af Home Cinema (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
duffman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Jeg står og skal til at købe nyt anlæg og da budgettet som sædvanlig sætter begrænsningen, er valget lidt faldet på et komplet HC system.

Jeg ved godt at de fleste herinde nok rynker på næsen af det, men det er bare praktisk at have samlet radio, dvd, forstærker i en lille "pæn" kasse.

Jeg har kigget lidt på Sony DAV DZ300, da jeg umiddelbart mener at den har den bedste lyd i denne prisklasse.

Mit budget strækker sig til 5k og der er det krav at baghøjttlerne skal være satellit.

HVAD VIL I ANBEFALE????

På forhånd tak!

MVH Duff

Til top Vis duffman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duffman

Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hej. Ja man får jo hvad man betaler for og sådan er det jo.

Jeg har en veninde der har dette her stående: http://www.hifi-import.dk/images/produkter/orginal/yamaha_dv xs150_N.jpg og det lyder da ok til en film. Men musik er det ej så godt til, men man kan jo vende sig til meget. Det er dog det bedste mini anlæg/surround ting jeg har hørt. Så måske det er dig....?

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 Marts 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Tjah, både Sony og Yamaha er som regel ret stærke i surround afdelingen. Mit væsentligste problem med kombi-anlæg er, at højtalerne som regel stinker .
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 13 Marts 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

duffman skrev:

Hej Alle

Jeg står og skal til at købe nyt anlæg og da budgettet som sædvanlig sætter begrænsningen, er valget lidt faldet på et komplet HC system.

Jeg ved godt at de fleste herinde nok rynker på næsen af det, men det er bare praktisk at have samlet radio, dvd, forstærker i en lille "pæn" kasse.

Jeg har kigget lidt på Sony DAV DZ300, da jeg umiddelbart mener at den har den bedste lyd i denne prisklasse.

Mit budget strækker sig til 5k og der er det krav at baghøjttlerne skal være satellit.

DAV systemet fra SONY har altid været MEGET populært. Jeg kan huske at min ven skulle købe et DAV anlæg til sine forældre da vi begge arbejdede for SONY og der var flere måneders vente tid fordi de blevet revet væk hver gang de fik nogen hjem.

Jeg kender ikke DZ300 systemet men generelt synes jeg at de DAV systemer jeg har hørt gør det ganske godt. Det er ikke high end hifi lyd som de gengiver men de gør det godt i et surround system, specielt prisen taget i betragtning.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes