Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 06:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sony? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heinz2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 10 November 2003 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

STR-DA5000ES-STR-DA3000ES-STR-DB2000ES.

Er der nogen der kender noget til de nye sony forstærkere, med s-master?og hvad de koster og hvor man kan købe dem?

gulkings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 12 December 2003 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Hey Heinz

Jeg kan se, at du heller ikke får noget svar på dit indlæg, jeg tror det skyldes, at de fleste folk herinde kun kommer i HIFI Klubben, hvor man jo ikke kan få Sony ! Så kan man jo drage det ud af det hvad man vil.

Angående dit spørgsmål - Jeg bruger tit www.ebay.de som rettesnor for, hvad et produkt bør koste.
Så vidt jeg ved, kan Sony ikke leveres 5000 es endnu, og det sker nok heller ikke før engang i det nye år.

/Jønne
Til top Vis gulkings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gulkings Besøg gulkings's Websted

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 December 2003 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Jeg kan se, at du heller ikke får noget svar på dit indlæg, jeg tror det skyldes, at de fleste folk herinde kun kommer i HIFI Klubben

Fysse føjsa   Det tror jeg nu ikke !! 

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

kasperkaae
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 December 2003 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Det har intet med det at gøre! - SONY er som alt andet af rigtig gor kval hvis bare serien og prisen er af en hvis klasse. Jeg kender personligt kun en smule til STR-DA5000ES - Den er da for vildt fed. Så hvis det er den du vil, så spring dog på den. - Spørg evt i KT-Radio i Odense. De har det meste! -

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 December 2003 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

kt radio er et godt bud, men s master teknologien er i en prisklasse hvor det ydelsesmæssigt bedre kan betale sig at købe Harman/Kardon (eller evt NAD..)

gulkings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 December 2003 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Tonny:
Det var da rart at høre, at man godt kan købe HIFI produkter uden at gå i HIFI Klubben. Sådan har jeg det nemlig også.....

Er iøvrigt enig med kasperkaae i, at 5000 es er en fed reciever - hvis man har pengene...
Til top Vis gulkings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gulkings Besøg gulkings's Websted

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 12 December 2003 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Dejligt at høre Kim Olsens mening, den har dejlig mening fordi han helt SIKKERT ikke har hørt recieveren
Til top Vis guru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guru

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 December 2003 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

gulkings skrev:
Hey Heinz

Jeg kan se, at du heller ikke får noget svar på dit indlæg, jeg tror det skyldes, at de fleste folk herinde kun kommer i HIFI Klubben, hvor man jo ikke kan få Sony ! Så kan man jo drage det ud af det hvad man vil.

/Jønne

Det var sq da en hjernedød kommentar at fyre af! Det fortæller jo bare at der findes individer derude, der tror at folk sidder på pinde for at svare på indlæg med det samme!

Så kan man drage det ud af det som man vil!

Du kan jo begynde at tælle brugere, og derefter oprette en poll for at finde ud af hvor stor en procent-del der handler i Hifi Klubben - måske det kan løse op for din undren!

Mvh en absolut ikke hifi-klub tilhænger!

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 December 2003 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

gulkings skrev:
Tonny:
Det var da rart at høre, at man godt kan købe HIFI produkter uden at gå i HIFI Klubben. Sådan har jeg det nemlig også.....

Tja men det er nu ikke fordi jeg har noget kørende med HIFI klubben  men det har mine ører  De synes nemlig at der er SÅ  meget der er bedre end lige netop det de har  !!

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

Aben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 December 2003 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Det var da en usmagelig måde at udstille HIFI klubben på. Uden tvivl kan man uden at gå i HIFI klubben finde noget godt grej, og ligeledes kan man finde Sony produkter af absolut god kvalitet. Der kan siges meget både godt og dårligt om HIFI klubben - men nævn lige en kæde der kun kan gives ros til.

Til top Vis Aben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aben Besøg Aben's Websted

gulkings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 December 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Det var sq da en hjernedød kommentar at fyre af! Det fortæller jo bare at der findes individer derude, der tror at folk sidder på pinde for at svare på indlæg med det samme!

Så kan man drage det ud af det som man vil!

Du kan jo begynde at tælle brugere, og derefter oprette en poll for at finde ud af hvor stor en procent-del der handler i Hifi Klubben - måske det kan løse op for din undren!

Mvh en absolut ikke hifi-klub tilhænger!

Øh det er da i orden at du misforstår hvad jeg mener, men jeg er netop ikke selv den store fan af HIFI-Klubben, så på trods af at jeg er hjernedød, så er vi vel på samme side ??

Med hensyn til mit udfald på netop HIFI-Klubben skyldes det en helt bestemt ting: For nogle år siden var jeg på udkig efter en rimelig CD-afspiller for menneske-penge.
Efter en tur i den lokale HIFI-Klub, hvor jeg nævnte, at jeg kiggede på en Cambridge Audio CD6 , måtte jeg forlade butikken under store grin fra ekspedienten - For Cambridge Audio var da noget man købte til et værksted osv.....
Nuvel, jeg købte en CD6, som jeg er utroligt glad for, og hvad ser man så på HIFI-Klubbens hjemmeside den dag idag ???
Quote:
Cambridge
Vi har gennemgået de fleste alternativer på markedet, og konklusionen er klar: Cambridge giver fuld valuta for pengene - hvilket en lang række gode tests beviser!
/Quote

Need I say more ?!?

thomas_ls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 December 2003 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Ok, det er vist ingen hemmelighed, at Hifi-klubben har store problemer med at få kvalificeret personale, efter mange års erfaring i Jylland, er jeg godt nok blevet noget overrasket over kvaliteten af betjeningen i København/Frederiksberg forretningerne. Mange steder pinlig dårlig!

For det andet, nu har de ikke fortrydelsesret mere, betyder ihvert fald, at jeg aldrig kan købe højttalere der mere. De skal høres hjemme. Sammen med dit eget grej.

Til top Vis thomas_ls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas_ls

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 December 2003 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hi-Fi klubbens produkter ser jeg meget lyst på, men det er selve klubben der er noget i vejen med.

F.eks. deres reklamer som: "Hifi klubben indrømmer prissnyd" og den nye "Thomson boykotter Hi-fiklubben fordi de sælger for billigt". Det er til at brække sig over!

De er blevet til en sand pengemaskine, som nu prioritere penge højere end deres kunder, hvilket næsten var modsat for bare 10 år siden.

Men derudover ser jeg ikke Hi-fi klubben som en katastrofe.

Lad nu ikke denne tråd ryge op i endnu en endeløs Hi-Fi klubben-diskussion.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes