| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige været rundt i butikker og lede efter surround (IGEN).
Denne gang ser jeg pludselig et fantastisk flot surround-højttaler sæt i Elgiganten. Da jeg opdager der står DANTAX PIPELINE (Scansonic) på skiltet bliver jeg skuffet (for Dantax er jo normalt 5 højttalere og en sub til kr. 1000 troede jeg).
De var dog så flotte (sort og sølv. Pudset aluminium)at jeg alligevel lokkede ekspedienten til at demonstrere dem. Han puttede Ringenes Herre i og de lød faktisk rigtig godt!
Sættet med 4 søjle-satter, center og sub koster kr. 6.995,-
http://www.dantaxradio.dk/SEEEMS/272.asp
http://www.dantaxradio.dk/pressrelease/PIPELINE_press-releas e.pdf
Sammen med Pioneer forstærkeren tænker jeg at jeg har fundet noget flot og udemærket til under 10.000 : http://www.pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=1240 8&taxonomy_id=42-98
Nogen der kan anbefale eller advare mig om dette køb? Normalt ville jeg aldrig tro Dantax var noget værd. Dog lød de rigtig godt syntes jeg. Prisen ligger også noget over hvad jeg kender fra Dantax. Denne serie er lige kommet på markedet i april, så der er nok ikk eså mange der har hørt det endnu (ØV)
|