| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er den nye glade ejer af et Jamo A 702 HCS 10 surroundsystem, lyden fra anlægget er rigtig lækker, men spørsmålet er hvilken muligheder man har for at gøre lyden endnu bedre, og kan det overhoved betale sig?
Systemet består af:
4 x A702 Satellithøjttaler
1 x A7 CEN Centerhøjttaler
1 x A7 SUB Subwoofer
1 X DMR60 Digital Medie Receiver
Et sidste spørgsmål, er der noget tricks til hvordan man indstiller en aktiv subwoofer korrekt, eller sættes den bare efter ens egne grønne øre?
|