| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen. Er ny og nok en smule uerfaren inden for området...heh, men har da lige et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har en denon 2105 og har tænkt mig at købe en "effektforstærker" (hedder det det?) til, da jeg har tænkt mig at købe et par front højtalere. Har Cervin VegaCLS 15" sub, CW center og CW baghøjtalere, og som det sorte får har jeg et par Elatx fronthøjtalere.... ikke stolt. Nå men til sagen, jeg har hørt den nye Cervin wega CLS serie og synes faktisk om 12" udgaven. Den har fået en meget bedre overgang i mine øre...ikke helt værst. (Høre meget hiphop) Men hvilken forstærker skal det være? Hørte dem på NAD C372, men har læst mig frem til at "i" er mange der roser " Classic No 6.6"
Vil det være helt ude i hampen at købe en Classic 6.6 til et par CW 12"? Og så lige en anden ting.... Hvordan sætter jeg det hele sammen? Altså med kabler og det hele? For ved at min Denon 2105 har Preout som skal bruges, men ved ikke hvordan  Høre en del af musikken fra min pc, med et optisk kabel til 2105, da jeg har creative Fatal1ty lydkort som virkelig sparkerrøv. Det kan jeg vel godt forsætte med selv om jeg smider en effektforstærker på? Kan også se på billederne at Classic 6.6 har "4 preamp input - Line 1, 2, 3 og 4"??? Hvad er det for noget`? Tak på forhånd.
|