| Sendt: 28 August 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, så er den gal igen - og denne gang er jeg lidt på herrens mark. Har besluttet mig for at investere i en Marantz SR8500 - men vil jo helst ikke af med mit dejlige stereo helt. Men savner lidt snurrerundt på der skal film på - så vil også gerne have lidt surround i stuen. Men pga begrænset størrelse af stuen hvor det hele er placeret i - tænkte jeg på måske at kombinere stereo med surround. Derfor var det vigtigt at få fat i noget grej som ikke var et skridt tilbage fra det jeg har nu. Jeg vil nemlig på alle måder beholde min Electrocompaniet Anniversary effekt - som ligenu spiller vældigt med en Acurus L10 pre. Men hvordan ville sådan en effekt opføre sig, hvis den blev sat i pre out'en på en marantz - teoretisk set burde stereo lyden fortsat være af fornuftig karakter så - eller hvad? Nogle der har prøvet noget lignende - som kan fortælle om jeg er ved at bruge en masse unødige penge? Har haft Marantz surround før - og de er super til stereo - men aldrig prøvet at have en effekt sat til - så aner ikke hvordan det vil gå - så derfor inden jeg bruger en masse penge på dette - ville jeg være utrolig glad for at høre lidt fra nogle der evt. har prøvet noget lignende? På forhånd tak
__________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|