|
For 10895 ferdig leveret kan du få et sæt der river malingen af væggene, og samtidigt fungerer meget godt til musik.
Jeg har haft subben, og det står nogle ord om den oplevelsen i tester der er linket til i min signatur. Om jeg kort skal opsummere, så vil jeg sige at den er helt i en klasse for sig selv.
Jeg har nu højtalerene, og de viste sig at være så gode at de erstattede et par Dali Evidence 470 jeg da havde. Spesielt diskanten holder meget høj klasse, og de kan spille meget højt størrelsen til trods.
Masser af tests her
http://www.lsound.no/nor/index.php?hide=menu&side=arkiv& amp; amp;groupname=Tester&group=691&art=5664 |