Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround højtalere (Omkring 10K) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cunojensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen.

Jeg er ikke den helt store Audio fan, men vil gerne have et surround på benene.

Min smerte grænse for højtaler system (5.1) er omkring 10.000,-

Har i nogle forslag til hvad man kan komme inærheden af til denne pris.

Til top Vis Cunojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cunojensen
 
Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

 

Jeg vil kigge efter demo modeller. Du kommer meget lang med de 10 K hvis du kigger efter noget demo eller brugt.

 

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

For 10895 ferdig leveret kan du få et sæt der river malingen af væggene, og samtidigt fungerer meget godt til musik.

Jeg har haft subben, og det står nogle ord om den oplevelsen i tester der er linket til i min signatur. Om jeg kort skal opsummere, så vil jeg sige at den er helt i en klasse for sig selv.

Jeg har nu højtalerene, og de viste sig at være så gode at de erstattede et par Dali Evidence 470 jeg da havde. Spesielt diskanten holder meget høj klasse, og de kan spille meget højt størrelsen til trods.

Masser af tests her

http://www.lsound.no/nor/index.php?hide=menu&side=arkiv& amp;groupname=Tester&group=691&art=5664



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Det var også en mulighed. Mange fine Dali'er f.eks til salg på dba.dk
Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen
 
Cunojensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 22 September 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

SVS SBS-01 (System: 5.1 w/PB10-NSD) og 4 standere giver ikke 11K...

Hvadf havde du da forestillet dig?

ManicMiner skrev:

For 10895 ferdig leveret kan du få et sæt der river malingen af væggene, og samtidigt fungerer meget godt til musik.

Jeg har haft subben, og det står nogle ord om den oplevelsen i tester der er linket til i min signatur. Om jeg kort skal opsummere, så vil jeg sige at den er helt i en klasse for sig selv.

Jeg har nu højtalerene, og de viste sig at være så gode at de erstattede et par Dali Evidence 470 jeg da havde. Spesielt diskanten holder meget høj klasse, og de kan spille meget højt størrelsen til trods.

Masser af tests her

http://www.lsound.no/nor/index.php?hide=menu&side=arkiv& amp; amp;groupname=Tester&group=691&art=5664

Til top Vis Cunojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cunojensen
 
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1081
Sendt: 22 September 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Miller & Kreisel - lige over smertegrænsen, fås også mindre til lige på smertegrænsen...
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 22 September 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Hvis det skal være et sat/sub system så er KEF KHT2005.2 også et godt sæt, men det SVS som ManicMiner beskriver rykker !!! Har hørt det hos ham. Dog med en PB12/plus sub istedet for PB10-NSD, men den har jeg selv og kan kun sige  til det/den. Men subben er IKKE en lille fyr du tager med ind under dynen om natten for at kramme den. Den er stor.

Klipsch har også været oppe. De ser fede ud. Har godt nok ikke hørt dem, men var det mig. Så fik de ihvertfald et lyt også. 



__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
Cunojensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 22 September 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Det behøves ikke at være et sat / sub system.

Hvad med Sony SA-VS700 ??? Eller andet... Er virkelig i tvivl.

Nå men jeg synes nu de SVS er meget fede at se på også...

Kunne være en option...

Flere bud?

Til top Vis Cunojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cunojensen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes