| Forfatter |
|
mufcdk1974 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville aldrig give over 10.000 for et sattelit/sub-system!   __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
Jeg ville aldrig give over 10.000 for et sattelit/sub-system!   |
|
|
Hvorfor ikke ? Vil du så heller ikke give mere end 5.000 for et sæt stereo højtalere ?? MVH.
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine bud - må indrømme jeg prioriterer lydkvaliteten højest, men synes nu ikke nogle af dem her er deciderede grimme... men nu er jeg jo også af hankøn... : Revel concerta - de bipole side- og/eller baghøjtalere er ret fede, og ikke specielt store. Fås i kærestevenlig hvid ;-) Men med et budget i den størrelse, ville jeg personligt dog gå efter Miller & Kreisel - er rimelig sikker på de også fås med forskellig finish... MVH.
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes m-1 højtalerne spiller godt størrelsen taget i betragtning. Dog må jeg sige at as-1 subben ikke er min smag. Der skal altså noget større og vildere til.. Har ikke hørt de andre du linker til fra TC.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne også tage et kig på Atlantic Technology - f.eks. 2200 serien, der kan du sammensætte et 5.1 sæt der rammer lige midt i dit budget.
Hørte dem på Hifimessen i dag, og der er imponerende lyd i de små højttalere og jeg vil mene der er fornuftig WAF, så længe den bedre halvdel ikke har et problem med "traditionelle" højttalere.
Du kan se priserne her:
http://www.tekni-fi.dk/
Og du kan læse mere om Atlantic her:
http://www.atlantictechnology.com/ __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 23 September 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Makrelsalat skrev:
Jeg ville aldrig give over 10.000 for et sattelit/sub-system!   |
|
|
Hvorfor ikke ?
Vil du så heller ikke give mere end 5.000 for et sæt stereo højtalere ??
MVH.
|
|
|
Jo, men der har du "meget mere højttaler", for der kan diskanten og mellemtonen bedre udfolde sig. Og når man har 10.000 så kan man få mange fede højttalere, så hvorfor købe nogle små sattelitter? Men for at komme med et bud, så kunne du evt. anskaffe nogle SVS SBS-01! __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Miller & kreisel hvis det kun er til surround.De kan altså et eller andet.Har selv et sæt tripole baghøjtaler i hvide.Mere diskret fåes det ikke
|
| Til top |
|
| |
mufcdk1974 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
erla skrev:
Makrelsalat skrev:
Jeg ville aldrig give over 10.000 for et sattelit/sub-system!   |
|
|
Hvorfor ikke ?
Vil du så heller ikke give mere end 5.000 for et sæt stereo højtalere ??
MVH.
|
|
|
Jo, men der har du "meget mere højttaler", for der kan diskanten og mellemtonen bedre udfolde sig. Og når man har 10.000 så kan man få mange fede højttalere, så hvorfor købe nogle små sattelitter?
Men for at komme med et bud, så kunne du evt. anskaffe nogle SVS SBS-01!
|
|
|
Prøv du at forklare kæresten, at hendes stue skal fyldes med et par (i hendes øjne) monster højtalere , uden tvivl får man mere for pengene med et par "rigtige" højtalere, men mit alternativ er små højtalere eller ingen .
Ellers super gode forslag og de SVS ser ganske fornuftige ud, men findes der slet ingen danske forhandlere?
M&K ser også gode ud, men er lidt bange for at lyden bliver for kraftig isåfald vi vil bruge højtalerne til musik også.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mufcdk1974 skrev:
M&K ser også gode ud, men er lidt bange for at lyden bliver for kraftig isåfald vi vil bruge højtalerne til musik også. |
|
|
Du skal lige overveje 2 gange om du vil have M&K til musik også. Som minimun skal du høre M&K inden du evt. køber dem.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
mufcdk1974 skrev:
Makrelsalat skrev:
erla skrev:
Makrelsalat skrev:
Jeg ville aldrig give over 10.000 for et sattelit/sub-system!   |
|
|
Hvorfor ikke ?
Vil du så heller ikke give mere end 5.000 for et sæt stereo højtalere ??
MVH.
|
|
|
Jo, men der har du "meget mere højttaler", for der kan diskanten og mellemtonen bedre udfolde sig. Og når man har 10.000 så kan man få mange fede højttalere, så hvorfor købe nogle små sattelitter?
Men for at komme med et bud, så kunne du evt. anskaffe nogle SVS SBS-01!
|
|
|
Prøv du at forklare kæresten, at hendes stue skal fyldes med et par (i hendes øjne) monster højtalere , uden tvivl får man mere for pengene med et par "rigtige" højtalere, men mit alternativ er små højtalere eller ingen .
Ellers super gode forslag og de SVS ser ganske fornuftige ud, men findes der slet ingen danske forhandlere?
M&K ser også gode ud, men er lidt bange for at lyden bliver for kraftig isåfald vi vil bruge højtalerne til musik også.
|
|
|
SVS har fra starten kørt med direkte salg til forbrugerne men er nu begyndt at bruge distributører på eksportmarkederne, så hvis man i DK vil købe SVS er det via lsound i Norge. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et efter min mening godt tilbud - kærestevenlige og velspillende - og der er jo ingen der siger, at man SKAL bruge hele budgettet...
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 24 September 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
| Et efter min mening godt tilbud - kærestevenlige og velspillende - og der er jo ingen der siger, at man SKAL bruge hele budgettet... |
|
|
Det er mig der har det til salg. Kæresten er træt af jeg sælger det. hehe:-)
Uden jeg skal være alt for subjektiv, så gør de et godt stykke arbejde. Der er flere herinde der har sættet, som sikkert gerne vil give mig ret.
Deres force er helt sikkert surround. Diskanten er rigtig god, og bassen præcis. I stereo er de også hæderlige. Men du får selvfølgelig ikke sammen dybde som med et par gulvhøjttalere:-)
Nå må nok hellere stoppe salgstalen. en demonstration er selvfølgelig mulig..
__________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 06:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan anbefale Dalisuite, dem kører jeg med stor succes __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |