| Sendt: 28 September 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået stjålet mit gl. stereo træls, selvom det var 15 år gl. Det værste var vel egentligt de 200 cd.er 
Jeg står for at anskaffe en surround-receiver til ovennævnte ht-set up, som bliver udvidet med en sub på et tidspunkt. Rummet er ca. 60 m2.
Jeg har søgt vidt og bredt, og ikke kun begrænset til HFK.
WAF faktoren spiller ind selvom HT sættet alene var en udfordring .
Det er vigtigt, at rc kan trække højtalerne, og har en fornuftig lyd i stereo. Pris - tja, en 5-7.000 er et fornuftigt leje.
Jeg har b.la. set på Marantz SR 8500, Pioneer VSX-1016V-S eller 2016.
Hvad siger I?
|