| Forfatter |
|
Jahan1 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer har generelt en hård, agressiv lyd, hvilket kan lyde anstrengende for nogles ører. Men det kan være, at det vil være ok for dig. Det siger du jo ikke noget om. For 6K kan du få helt fin lyd, især hvis du køber i Tyskland, hvor elektronikken (ud over NAD og Cambridge) er mindst 25% billigere end i DK. Faktisk kan du få surround HT'ere fra f.ex. Jamo og en receiver fra Yamaha til under 6K på eBay. I første omgang burde du nok skrive hvilken slags lyd du går efter, så folk bedre kan hjælpe dig.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Jahan1 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu går jeg ikke efter en speciel lyd. Ved ikke engang hvordan en hård lyd lyder. Jeg stoler jeg ikke helt på ebay men vil da prøve og se hvad man kan få i de tyske butikker.
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, så.  Så burde det ikke være noget problem at finde et passende system, når du ikke går efter noget bestemt.  På eBay burde det ikke være et problem at finde en hæderlig forhandler i Tyskland. Jeg har endnu ikke haft problemer med de Tyske forhandlere, efter ca. 6 handler.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Jahan1 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er meget at hente hvis du kigger på noget brugt. Især højttalere er langt de fleste gange en gevinst at købe brugt. Surroundreceiver samt dvd er nok bedst at købe som nyt, da det hurtigt bliver forældet i forhold til højttalere.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
| Der er meget at hente hvis du kigger på noget brugt. Især højttalere er langt de fleste gange en gevinst at købe brugt. Surroundreceiver samt dvd er nok bedst at købe som nyt, da det hurtigt bliver forældet i forhold til højttalere. |
|
|
Det kan også sagtens lade sig gøre at få en super reciever brugt, dog har du ret i at "generationerne" skifter hurtigt *S*
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 30 September 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Ascari skrev:
| Der er meget at hente hvis du kigger på noget brugt. Især højttalere er langt de fleste gange en gevinst at købe brugt. Surroundreceiver samt dvd er nok bedst at købe som nyt, da det hurtigt bliver forældet i forhold til højttalere. |
|
|
Det kan også sagtens lade sig gøre at få en super reciever brugt, dog har du ret i at "generationerne" skifter hurtigt *S*
|
|
|
Helt enig! Hvis man kan leve uden HDMI switching osv. men bare vil have god lyd, så kan få betydelig mere for pengene ved at købe en 2-3 år gammel receiver. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Jahan1 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja har sådan set heller ikke noget imod at købe brugt. Men damn det er svært og finde nogle brugte højtalere jeg vil have. Er måske lidt kritisk med udseende og så vil jeg helst have satelit højtalere + sub.
|
| Til top |
|
| |