| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej går lidt med planer om at købe en sub. men har så læst mig lidt til at det måske ville være godt med 2 subs, i samme opstilling. Men hvordan tilslutter man dem hvis man kun har en passiv udgang fra forstærkeren???
|