| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en Denon Avr 2105 som er den ældrere, men større version af Avr 1907. Jeg er godt tilfreds med surround lyden, den giver en god oplevelse og koster heller ikke alverden. Det eneste jeg vil sætte på den er en dårlig stereo del, derfor har jeg investeret i en stereo forstærker ved siden af denon, og den roder også bod på det sidste problem, denonen er nemlig ikke særlig strømstærk, så lidt ekstra effekt til fronter giver virkeligt meget.
|