| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en Cambridge Azur 540R med 5 højttalere. På det seneste er forstærkeren begyndt at slå center+de to bagerste højttalere fra (hører et klik fra relæet) og når det sker er der intet at gøre, det hjælper ikke at skifte mellem sourround/stereo osv. og det hjælper ikke at slukke/tænde.
I starten var det af og til men nu er det permanænt.
Jeg benytter 2 inputs via optisk, og problemet er med begge (hhv. xbox og xbox 360). Har også prøvet med 'speaker test' ... samme problem.
Umiddelbart vil jeg selv gætte på at det er en garanti-sag, men da jeg er lidt grøn inden for hifi ville jeg lige høre her først - kan være der er nogen der har andre idéer.
På forhånd tak,
Mvh. Poul
|