| Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Michael. Tak for svaret.
Har godt set, at der er nogle forstærkere med den omtalte homecinema-indgang. Kender dog ikke andre end Classic 6.6b, Musical Fidelity A 3.5 og A 5 samt Atoll IN 200.
Førstnævnte har jeg faktisk hørt på egne højttalere, og var meget begejstret for lyden. Men designet faldt bestemt ikke i kærestens smag, og da hun i forvejen var lidt irriteret over at skulle have endnu en enhed stående i stuen, kigger jeg nu andre veje. Musical Fidelity A 3.5 har jeg lagt øre til hos Tapeconnection, og jeg synes umiddelbart at den gjorde det fornuftigt. Men det var på nogle Vienna højttalere og med MF's A 5 cd-afspiller, der formentlig er klasser bedre end min egen, hvorfor jeg har svært ved at bruge lytteseancen til ret meget. Atoll kender jeg ikke.
Desværre forhandles både MF og Atoll ikke i Aalborg-området, hvilket besværliggør at høre forstærkerne på eget setup. De er også prismæssigt lige lidt over budgettet. Derfor ville jeg høre om løsningen med en line-indgang var en mulighed, da det jo forøger udvalget af integrerede betragteligt - også i forhold til at kigge på brugtmarkedet.
|