Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 219
Sendt: 09 December 2003 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
Jeg synes min Jamo center 100i er ved at halte lidt bagefter. Når jeg ser film, synes at stemmer osv fra centeren overdøves af det der kommer ud af fronthøjtalerne. Jeg har indstillet forstærkeren optimalt. Mine fronthøjtalere er et par Jamo Classic 8 (ja ja de er meget gamle og ik så gode). Hvilken centerhøjtaler vil kunne gå sammen med mie Jamo Classic 8??
har en gammel pioneer vsx 709 reciever.
undskylder for at oprette denne tråd i 2 emner, men det haster lidt med at få svar..
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
Sendt: 09 December 2003 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
Du skriver at centeren overdøves af fronthøjttalerne og samtidig påstår du at receiveren er indstillet optimalt?! Nu kender jeg ikke den pågældende receiver, men har du ikke mulighed for individuelt at niveautilpasse højttalerne? Der er ikke nødvendigvis noget galt med din center blot fordi den spiller lavere end dine fronter...
Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 219
Sendt: 09 December 2003 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
det har længe været et problem, faktisk efter jeg gik fra dolby surround til digital surround.. Men inden jeg begynder at lede efter en ny center, vil jeg egentlig bare høre, hvilken center deer vil gå godt til min Jamo claasic 8 fronhøjtalere
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum