Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 15:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: valg af surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
84eren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 04 December 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

hejsa inde på hifi4all

ja nu er det så blevet min tur til at oprette et indlæg.   jeg står her og skal til at købe mig et surround sound system. pt har jeg kun haft et gammelt logitech system sat til. Men vil gerne have noget mere.  af udstyr har jeg pt: 

42*samsung "kan ikke huske model"

Sony RDR-HX1010

jeg har selv kigget lidt på nogle ting. vil gerne høre jeres kommentar. til de forskellige ting.

hvis nogle skulle have en anden løsning vil jeg meget gerne høre fra jer. samlet pris ca 12.000 + -

højtalere: DALI Concept 1 højttalersystem  pris: 7794

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Hoejttale rsystem/DALI_Concept_1_hoejttalersystem.htm

surround reciver: Yamaha RXV 659    pris: 3988

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Yamaha%20RXV%20659&ID_infos ide=50781

glæder mig til at høre fra jer

Til top Vis 84eren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 84eren

LMG03
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 04 December 2006 kl. 02:06 | IP-adresse registreret  

du kunne vælge Concept 6 setup de tilbyder til 6000kr, det giver dig lidt flere penge til reciveren.
så kunne du på et senere tidspunkt købe en sub til det hvis du finder det nødvendigt.
jeg kender ikke Yamaha'en eller mange andre for den sags skyld men for at holde det inhouse så skylder du dig selv at give NAD et lyt inden du fortager dig et køb.
et lille råd inden du skal handle ind: du er eksperten, det er dine ører der skal lytte til de HT i meget lang tid så tag din tid og lyt. sørg for at have din egen musik med eller film, hvis de er søde nok til at sætte noget op for dig.

Et helt andet forslag som strider mod dit indlæg:
kunne du ikke tænke dig at starte med et stereo anlæg i starten og derefter opgradere med bag og center HT?
jeg aner ikke om det er mest musik eller film du lytter til.
Til top Vis LMG03's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LMG03

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes