| Sendt: 28 December 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikkert stillet nogle gange før, men har ikke kun finde det rigtige her i spørgsmål-forummet.
Har udstyret garagen med projektor, biografsæder, bilhøjttalere i hvert hjørne, subwoofer samt forstærkere til dette som et lille "drenge-projekt"
Nu vil jeg godt prøve at udvide det med et "surround"-anlæg, ikke alverdens dyreste udstyr - har kigget lidt på et par billig-løsninger http://www.coop.dk/nettorvet/produkt_lst.aspx?dept_id=503 , der også har været nævnt her i forumgruppen.
Mit "problem" ligger så i, at jeg ville da egentlig godt anvende de bilhøjttalere jeg har sat i loftet samt de forstærkere m.m. jeg har købt. Har så ladet mig fortælle, at der kan købes en decoder/ converter, der kan sættes mellem anlæg og bilhøjttalerne. Kan dette lade sig gøre??
Setuppet af garagen er således: 40 m2 garage 4 stk. 250 watt højttalere 1 stk. 1000 watt Subwoofer 1 stk. 1000 watt forstærker (2 udgange - bruges til woofer) 1 stk. 100 watt forstærker til de 4 højttalere. 1. stk kondensator til, der giver strøm til forstærkere. 1. stk. bilstereo til alm. støj. 1. stk. phonostikindgang til bærbar PC, så lyd kan gå gennem lydudstyret.
Hvad mener I, hvad skal jeg give mig igang med. De højttalere der følger med til de anlæg kan nok ikke give lyd nok til de 40 m2?
Jeg er ikke lyd-fanatiker, ekspert - vil bare gerne prøve dette, fordi jeg kan :-)
Håber på nogle gode input fra jer der har været igennem alt dette.
|