| Sendt: 30 December 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har så småt kig på en ny surround receiver. Mit nuværende setup er: - Denon AVR 1603 (Receiver)
- Denon DVD-2200 (DVD/CD/SACD/DVD-Audio)
- Dali Ikon 6 (Front)
- System Audio SA-220 (Center)
- Dali R1000 (Bag)
Jeg føler at min nuværende receiver er lige i underkanten til mit setup og har et meget varmt øje til 2 modeller: Denon AVR 2307 (Kr. 6300,00) NAD T754 (Kr. 6000,00) Begge nye modeller fra Denon & NAD og prismæssigt strækker jeg den lidt så de skal helst ikke være dyrere. ;) Jeg har normalt været mest til Denon, men kom lidt i tvivl efter en snak i Hifiklubben. Jeg er nemlig overbevist om, at begge receivers fint kan stille mig tilfreds med surround hvorfor jeg egentlig er mest kritisk med stereobilledet og her har jeg hørt at NAD skulle være stærkere end Denon. Endvidere virker det til at NAD lyden klæ'r IKON lidt bedre end Denon (?). Men, what to pick?! Denon forstærkeren ser ud til at have lidt flere funktion at "lege" med - men er de det værd? Den har også lidt flere video funktion - hvilket jeg også finder smart - men igen, er det mest gimmick eller kan det bruges "seriøst"? Anyway, jeg forventer ikke I kan tage beslutning fra mig, men erfaringer, indtryk o.l vil da være værdsat i min "beslutningsprocess"  Pt. hælder jeg nok mest i retning af NAD'en.
__________________ Med the Beatles var 2 +2 = 40.
|