Jeg er netop vendt hjem fra en lille demo fra Harbosound.
Alt andet lige, så er jeg imponeret over deres produkter.
Lyttede mest til System HS62. En relativt kompakt højtalerløsning, som leverer et flot lydbillede.
Det eneste problem som der umiddelbart er ved dette sæt (HS62), er at subwooferens bas bliver for anstrengt, dette skyldes måske at membranen næsten ikke har mulighed for vandring. Men jeg skal da lige love for at situationen ændrede sig, da Peter koplede en anden sub til, som var bygget efter samme princip som deres HarboSUB10. Her blev lydbilledet fra subben, mere afdæmpet og samtidigt mere kontant uden overhovedet at lyde belastet.
Endeligt kunne jeg efter min egen overbevisning også finde at diskanten fra fronthøjtaleren kunne have en snert af noget udefinerbart, som sikkert kan skyldes min holdning til diskanter, men det er for mig utroligt svært at vurdere. Dog skal der siges at systemet leverer en rigtig god lyd, som ikke på noget tidspunky (i min verden) lød til at forvrænge det mindste. Og lad mig sige, at peter ikke skånede produktet.
Selvom det er første gang at jeg har mødt Peter, så skal han have stor ros, for at han afsatte 1,5 time til lytteforsøg. Og han tilbød også at være behjælpelig med specialløsning af mine baghøjtalere (ombygning) da jeg har behov en lidt speciel løsning.
Så hvis man ikke lige vil ofre 20k ved en eller andet given butik, så tag hellere og lav en aftale med Peter, og lyt til deres produkt. Man kan vist ikke blive skuffet i forhold til atlle de billige koplette sæt man kan investere i, ved diuverse store supermarkeder.
Ikke mere salgssnak herfra (Man skulle nødigt tro tro at jeg fik procenter)....