|
Du mener altså en seperat cd-afspiller, og så bare en "billig" DVD, og en effekt...
DET VIL HELT SIKKERT GIVE DIG DET BEDSTE RESULTAT !!..........
Tja, det ville i hvert fald være meget billigere, selvom det ville være lidt træls at skulle have 2 kasser mere stående... - det er mit møbel i hvert fald ikke lige lavet til...
...ingen roser uden torne
Yamahaen koster 6500 kr, så den er da lidt dyrere end Marantz'en, men DVD-afspilleren fra Marantz er så tilsvarende dyrere end DVD'en fra Yamaha... -pointen er lidt at jeg vil have en DVD-afspiller med god cd-afspilning, men det koster vel ikke engang mere end at købe en cd-afspiller og en ok DVD... - det er bare så pokkers svært at finde, da de anmeldelser jeg umiddelbart kan finde drejer sig om billede og funktioner
Tro mig, at finde en god DVD OG CD-spille i eet og samme apperat er tilnærmelsesvis en umulighed.....ihvertfald hvis vi snakker maskiner til under 15/20K
Umiddelbart vil jeg hellere give lidt ekstra og få en ny reciever med kræfter nok, men tror jeg skrinlægger reciever-projektet foreløbigt så... - Skal have prøvet et par dvd-afspillere, formentlig i næste uge... Godt nok ikke en yamaha, da jeg ikke aner hvor de kan købes, men Thomson, Denon og Marantz... (Forhåbentlig Marantz i hvert fald, har ikke snakket med forretningen endnu)
Hvis du vælger at beholde din nuværende Sony SS-receiver, hvorfor så ikke købe en Sony DVD-spille ?........deres billeder er faktisk ganske fine..og til priser hvor alle kan være med...og så passer din receivers fj.betjening jo til DVD'en også
|