Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 06:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: HK AVR 245 VS. Yamaha RXV-1700 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ivanovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Hej, nu er jeg igen på HIFI-jagt. Har fået et godt tilbud på en AVR 245 for 5,1k men kan se at Yamahaen sælges nogle steder for omkring de 6k og kan umiddelbart se at den nok har en stor fordel med HDMI 1.2 og opskalering af inputs til de forskellige HD-formater. Jeg har ikke særlig meget forstand på det, men da jeg står og skal købe fladskærm snart vil det vel være tåbeligt ikke også at købe en receiver der understøtter de formater TV'et også kan?

Jeg har hørt meget godt om HK pga deres strømstærkere receivere og god stereo gengivelse, hvilket jeg også lægger vægt på da den skal kunne spille musik. Designet er jo også exeptionelt efter min mening. Men umiddelbart ser Yamahaen ud til at være mere fremtidssikret, dvs. så meget som man nu kan fremtidssikres i disse tider ;)

Så det jeg leder efter er argumenter for at spendere den ekstra tusse på en Yamaha, det er ikke noget problem for mig hvis det er et bedre valg.

På forhånd tak

Ivan

Til top Vis Ivanovich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ivanovich

Ivanovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Er der virkelig slet ikke nogen der kender de to receivere?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal vælge. Er lidt bange for Yamahaen vil skuffe mig lydmæssigt, men jeg bliver lokket af dens store tilslutningsmuligheder, med opskalering af video til 1080p og sådan noget. Men hvor godt er sådan noget egentlig? Jeg har en computer jeg gerne vil koble til fjernsynet så jeg kan se film derfra. Vil det så ikke være godt at kunne opskalere?
Til top Vis Ivanovich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ivanovich

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes