| Sendt: 26 December 2003 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa, jeg købte for to år siden en surround receiver (JVC RX-6010R, 100W) og to stk energy xl-25 højtalere. jeg skulle selvfølgelig have købt 5,1 højtalere til en surroundreceiver men havde ikke noget forstand på emnet dengang og fik skummel vejledning af butikspersonalet. dette setup var ikke ideelt for receiveren kunne ikke producere noget bas til de to højtalere. den er vel også beregnet til et system med 4 højt. + subwoofer???? receiveren kostede 3300kr på fødselsdagstilbud i merlin, der stod at den normale pris var 5000kr. (ehh?)
nu vil jeg så gerne sælge receiveren. den er jo sikkert helt fin hvis man har et 5,1 højt system. men det har jeg altså bare ikke!!!
hvad ville i tro jeg kunne få for den? jeg har sat den til salg på dba.dk og her på siden for 1500kr... er det helt ved siden af?
ps. for lidt tid siden købte jeg så en stereo forstærker af en anden bruger herinde og er heldigvis meget glad for den :) __________________ "106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
|