Hej,
Efter at have fulgt med herinde et stykke tid, og da jeg er den kommende ejer (forhåbentlig meget snart) af et 46" Sharp XD1E, er jeg lidt på udkig efter det sidste til min hjemmebio!
Der ventes også en PS3 hjem d 23 marts 
Jeg har på nuværende tidspunkt et gammelt "All-In-One" surround-system alá Bilka's billigste, et Tangent HT-50 HomeTheaterSystem.
Derudover har jeg et højtaler system af mærket Koda (ingen Sub), de er "ok", og vil nok umiddelbart blive benyttet til jeg har fundet noget nyt.
Det er her I kommer ind i billedet... Hvad skal jeg dog vælge?!
Reciever: Her har jeg spekuleret på en Denon 2307, da dette lyder til at være en god og fornuftig en af slagsen, samt at man virkelig får noget for pengene. Andet som er ligeså godt som denne? Samme prisklasse? (Ihvertfald ikke dyrere - helst billigere)
Højtalere: Her har jeg tænkt på Dali Concept 6 som kan fås i HiFi-Klubben for 6000 og så en Dali Concept 12 Sub. Det kan muligvis være jeg kun starter med Sub'en, da pengene jo også skal række.
Jeg har også set på Jamo S606 (5000,- er det et godt tilbud?) og skal jo så også finde en tilsvarende Sub (Der findes vel en Sub i samme serie?)
Af hvilket højtaler system får jeg så mest ud af?! Hva med recieveren - vil den passe godt til højtaler systemerne?!
Jeg har også et tilbud omkring et Jamo E850 Surround system, bestående af:
2stk E850 Fronthøjtalere
2stk E8SUR2 baghøjtalere
1stk E8CENTER
1stk E8SUB.2 Subwoofer,
Jeg kan med dette sæt få en Yamaha DVD-S520, samt en Yamaha receiver RX-V620RDS Alt dette løber op i 7000kr. (Skal jeg have prisen længere ned?)
Er lidt itvivl hvor jeg "står" med dette system, eftersom det er en 6år gammelt, men som jeg kan forstå er det ihvertfald nogle gode højtalere, og hvis jeg så til næste år først køber en ny reciever der, så skulle højtalerne stadig kunne gøre det godt. 
Derudover er jeg lidt forvirret omkring DVD opskalering... Nu har Denon 2307 jo HDMI-Switching osv, er det så nødvendigt at DVD'en har det også, eller "nok" bare recieveren har det?! Selvfølgelig nok mest optimalt med DVD'en, men bare lidt forvirret omkring hvad Recieveren så gør?! 
Det blev noget af et indlæg, og jeg håber at flere af jer vil hjælpe mig godt igang.... Jeg vil nok ikke have råd til det hele på én gang, men så har jeg jo noget at købe igennem de næste par måneder! 
På forhånd TAK!
Hilsen
Allan