Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 23:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon AVR 3805 program (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Joch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 582
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har været i gang med at udvikle et program til at styre Denon AVR 3805 på PC'eren

Programmet skal bruge en seriel port, desuden skal der være installeret .net framework 2.0

programmet er Windows baseret, med windows brugergrænseflade

Det er endnu ikke helt færdigt, og der er en del bugs endnu, men er der nogen der er interesseret i at jeg ligger programmet op, når det er ved at være færdig??



__________________
Mvh Lars Jochumsen

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch
 
Johan N
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 November 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 583
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Hvis den program også kan styre AVR-2807 så er jeg intressered. :)

Mvh,
/Johan

Til top Vis Johan N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johan N
 
Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1206
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

styre Denon AVR 3805? hvordan tænkes der...

 



__________________
My Place - Sound of Life
Til top Vis Mickey BG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mickey BG
 
Joch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 582
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Johan N skrev:

Hvis den program også kan styre AVR-2807 så er jeg intressered. :)

Mvh,
/Johan

Så vidt jeg kan se på protocollen på din reciever burde det godt at kunne lade sig gøre, du får dog ikke alle de ting med den kan, da programmet kommer til at fylde hele skærmen



__________________
Mvh Lars Jochumsen

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch
 
Joch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 582
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Mr. MBG skrev:

styre Denon AVR 3805? hvordan tænkes der...

 

som en fjernbetjening bare fra computer

Billede af brugergrænsefladen kommer snart



__________________
Mvh Lars Jochumsen

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch
 
Joch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 582
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Her kommer så et midlertidigt billede



__________________
Mvh Lars Jochumsen

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 02 Marts 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

lyder interessant, hvis du er interesseret i lidt inspiration kan du prøve at downloade programmet til NAD's receivere
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Johan N
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 November 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 583
Sendt: 07 Marts 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Ser fram emot at teste det. :)

Mvh
/Johan

Til top Vis Johan N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johan N
 
Joch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 582
Sendt: 15 Marts 2007 kl. 08:23 | IP-adresse registreret  

Så er beta'en ved at være klar, jeg har prøvet at gennemteste så meget jeg kunne, men der kan jo stadigvæk være nogle bugs

dem der gerne vil have programmet kan sende en pb med deres e-mail så sender jeg det.

Ris og ros modtages meget gerne, det kunne jo være det blev endnu bedre.

Hvis folk gerne vil sige kode er dette også muligt.



__________________
Mvh Lars Jochumsen

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes