| Sendt: 08 Marts 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ville lige høre om min forstærker er kraftig nok? Jeg har en Denon AVR 1306 på 5x75watt, som skal trække et par QLN .MKll 604, kan ses her: http://www.qln.se/index2.php3?page=speaker_604mkii&subme nu=speakers hvad synes i? har en gammel Denon på 2x100watt, tror den hedder 959R eller sådan noget. er den bedre at bruge? Hilsen alexander
|