Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Er det et godt sæt jeg har købt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2003 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Dav alle sammen

Jeg har lige været ude og bruge alle mine surt optjente sparepenge på et nyt surround sound sæt og jeg har købt følgene:

Harman kardon receiver AVR 2550: 3500kr

KEF højttaler sæt Kht 2005 Alu: 6000kr

Samlet pris 9500kr.

Er dette et godt valg?? jeg har fået 2 gulv stativer til en værdi af 900kr og alle kabler til 50% fordi det har været en udstillings model!!!

Kan i finde noget der er bedre til de samme penge eller er jeg blevet taget i rø...

PS. Mange tak for hjælpen

Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 December 2003 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Hmmm! demomodeller plejer at være til at få til halv ca. pris

så det er nok ikke specielt billigt

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Hej email.

At starte med en lille h/k og lidt kef er da ikke af vejen, men det er jo dig selv der afgøre om nogen har tøret din numse, hvis du syntes at det lydder godt er det godt, som en skrev et andet sted her inde; lad være med at høre topmodellerne, så  man ikke ved hvad man går glip af.

Har selv Kef Q5 og Q9c (+2små 100 w sony) sat til en dennon 1802 og

det sparker røv.

Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

HenJ: det kan du jo have ret i... men jeg tænkte at det kunne være at der var nogle der sagde at det skulle jeg ikke købe for det brænder af om en uge (rent billedligt) eller om det var et pi**e godt anlæg. men jeg er meget i tvivl hvad jeg skal købe.. jeg har bestilt anlæget men det kommer om et par dage.

Men kan i anbefale noget anlæg og forstærker til MAX 9500kr. og det skal være med 5 højttaler + sub... HJÆLP....

Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Hej igen E

Jeg kender godt dit kef system og det lydder rigtigt godt og har en kraftig sub, så du også får noget godt ud af sterro, og h/k er godt (vil gerne selv ha' en 8500, men hvem vil ikke det) så vendt du bare på det, med glæde.

Og for disse 9500 er lige hvad mine Q5+Q9c koster og så mangler forst. stadigvæk

Så start du med at være glad for dit H/K og KEF

MVH

HenJ

Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Kender ikke det KEF system, men synes da de fleste der har KEF virker til at være glade for det.

Forstærkeren kender jeg derimod, den er du ikke gået galt i byen med. Det er ikke sikkert den er kraftig nok til at dække dit behov i fremtiden....men kvalitet er det i hvert fald. Prisen er vel okey, du har givet ca. 200 mere end audiosound skal have inkl. forsendelse, men okey - hvem er ikke villige til at gi 200 ekstra og så undgå at skulle handle over nettet....det er godt nok en demo-model - men de 2 års garanti har du jo alligevel.

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

ian1613
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Har selv haft begge produkter, de passer utrolig godt sammen, men hvis du på et eller andet tidspunkt skulle udskifte dine højtalere, til gulvhøjtalere, får du brug for mere power, jeg har skiftet mine kef´er ud, pga køb af nyt hus (større stue)...og nu er min forstærker ikke kraftig nok mere....men men er suveræn forstærker er det, jeg køber selv Harman Kardon igen

E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

1000 tak for svarene.... men ved ikke om det bare er mig men jeg kan ikke finde noget KEF på audiosound.dk men shopman har KEF KHT 2005.2 til 6700kr. er det ikke billigt, og kan man "stole" på dem..

ian1613
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om kef 2000.2 er et bedre køb....kef kht2000 er stadig meget godt, med med mk2 får du en 10" aktiv med en 250 watts forstærker, istedet for en 8" med en 150 watts

Men det er jo det med pengene, man kan ikke altid få det hele!!!

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Shopman bestiller bare i Tyskland, det kan du lige så godt selv gøre og så spare deres gebyr.

Prøv kelkoo.de eller en af de andre tyske søge-på-hifi-sites.....

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes