| Forfatter |
|
E-m@il Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 29 December 2003 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav alle sammen
Jeg har lige været ude og bruge alle mine surt optjente sparepenge på et nyt surround sound sæt og jeg har købt følgene:
Harman kardon receiver AVR 2550: 3500kr
KEF højttaler sæt Kht 2005 Alu: 6000kr
Samlet pris 9500kr.
Er dette et godt valg?? jeg har fået 2 gulv stativer til en værdi af 900kr og alle kabler til 50% fordi det har været en udstillings model!!!
Kan i finde noget der er bedre til de samme penge eller er jeg blevet taget i rø...
PS. Mange tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 29 December 2003 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm! demomodeller plejer at være til at få til halv ca. pris
så det er nok ikke specielt billigt __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej email.
At starte med en lille h/k og lidt kef er da ikke af vejen, men det er jo dig selv der afgøre om nogen har tøret din numse, hvis du syntes at det lydder godt er det godt, som en skrev et andet sted her inde; lad være med at høre topmodellerne, så man ikke ved hvad man går glip af.
Har selv Kef Q5 og Q9c (+2små 100 w sony) sat til en dennon 1802 og
det sparker røv.
|
| Til top |
|
| |
E-m@il Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenJ: det kan du jo have ret i... men jeg tænkte at det kunne være at der var nogle der sagde at det skulle jeg ikke købe for det brænder af om en uge (rent billedligt) eller om det var et pi**e godt anlæg. men jeg er meget i tvivl hvad jeg skal købe.. jeg har bestilt anlæget men det kommer om et par dage.
Men kan i anbefale noget anlæg og forstærker til MAX 9500kr. og det skal være med 5 højttaler + sub... HJÆLP....
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen E
Jeg kender godt dit kef system og det lydder rigtigt godt og har en kraftig sub, så du også får noget godt ud af sterro, og h/k er godt (vil gerne selv ha' en 8500, men hvem vil ikke det) så vendt du bare på det, med glæde.
Og for disse 9500 er lige hvad mine Q5+Q9c koster og så mangler forst. stadigvæk
Så start du med at være glad for dit H/K og KEF
MVH
HenJ
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke det KEF system, men synes da de fleste der har KEF virker til at være glade for det.
Forstærkeren kender jeg derimod, den er du ikke gået galt i byen med. Det er ikke sikkert den er kraftig nok til at dække dit behov i fremtiden....men kvalitet er det i hvert fald. Prisen er vel okey, du har givet ca. 200 mere end audiosound skal have inkl. forsendelse, men okey - hvem er ikke villige til at gi 200 ekstra og så undgå at skulle handle over nettet....det er godt nok en demo-model - men de 2 års garanti har du jo alligevel.
|
| Til top |
|
| |
ian1613 Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv haft begge produkter, de passer utrolig godt sammen, men hvis du på et eller andet tidspunkt skulle udskifte dine højtalere, til gulvhøjtalere, får du brug for mere power, jeg har skiftet mine kef´er ud, pga køb af nyt hus (større stue)...og nu er min forstærker ikke kraftig nok mere....men men er suveræn forstærker er det, jeg køber selv Harman Kardon igen
__________________ kadettman
|
| Til top |
|
| |
E-m@il Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
1000 tak for svarene.... men ved ikke om det bare er mig men jeg kan ikke finde noget KEF på audiosound.dk men shopman har KEF KHT 2005.2 til 6700kr. er det ikke billigt, og kan man "stole" på dem..
|
| Til top |
|
| |
ian1613 Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen tvivl om kef 2000.2 er et bedre køb....kef kht2000 er stadig meget godt, med med mk2 får du en 10" aktiv med en 250 watts forstærker, istedet for en 8" med en 150 watts
Men det er jo det med pengene, man kan ikke altid få det hele!!! __________________ kadettman
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Shopman bestiller bare i Tyskland, det kan du lige så godt selv gøre og så spare deres gebyr.
Prøv kelkoo.de eller en af de andre tyske søge-på-hifi-sites.....
|
| Til top |
|
| |