Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 20:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: En lille rask vurdering (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mavse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg ville høre om der er nogen der kan give en vurdering på hvad følgende kan sælges til (jeg er ikke lige hjemme så beklager at det måske er lidt uspecefikt):

En Technics surround forsærker, 5x100 w, dts, dolby digital, optisk/coax in og out osv. Så altså en ganske normal surround forstærker i god stand som jeg selv synes spiller ret godt. Den er desuden i rigtig fin stand og der har aldrig været bøvl med den. Den har dog nogle år på bagen. Mener den kostede omkring 2000 dengang.

2 front højttalere (gulvhøjttalere), center og 2 sattelitter i mærket Eltax. Desuden en Eltax 8 tommer sub. Købt samtidig med forstærkeren. Kan ikke huske specifikationerne på dem men synes de spiller udemærket. Pris dengang var vist omkring 2500.

I behøves ikke rakke ned på kvaliteten af dette anlæg som jeg godt ved ikke er oppe i mange af jeres klasse. Kunne bare godt tænke mig et seriøst bud på hvad jeg kan tillade mig at sælge dette for.

På forhånd tak :)

Til top Vis Mavse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mavse

Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

1500....+/- 500
Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes