| Forfatter |
|
Gormack Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Leander Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg ikke ekspert, og kender ikke de svs højtalere Men hvis det var mig var jeg gået efter systemet med Onkyo forstærker :D Da du så har muligheden for at opgradere til større højtalere senere :D og vi kommer ikke uden om at Onkyo 605 er for fed !!
Men det er op til dig om du ønsker et for cool design med samsung !! Eller lidt flere muligheder med Onkyo :D
|
| Til top |
|
| |
Gormack Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Leander
Jeg er ikke i tvivl om at Onkyoen er klasser bedre end Samsungs forstærker, og umiddelbart vil jeg tro at lyden er lidt bedre på SVS. Konen synes tilgengæld at Samsungs anlæg ser riiiigtig godt ud, så jeg håbede lidt på et par vægtige argumenter for SVS + onkyo.
Mvh
Gormack
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter jeg lige har kigget hurtigt på det Samsung sæt vil jeg anbefale dig sætter med Onkyo 605 og SVS højttalere/sub. Samsung sættet ligner noget bras kvalitetsmæssigt, jeg får altid kulde gysninger når jeg ser surround setups i den prisklasse, især hvis de er med nogle høje tynde søjle højttalere. Bvadr!
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 09 August 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gormack skrev:
|
Konen synes tilgengæld at Samsungs anlæg ser riiiigtig godt ud, så jeg håbede lidt på et par vægtige argumenter for SVS + onkyo.
|
|
|
Hvad med argumentet om at Onkyo+SVS sparker r.. på Samsung sættet?  __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Sebbii Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 02:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan slet slet slet ikke samlignes... SVS systemet sammen med en Onkyo forstærker vil sparke samsung anlægget så meget i stykker at der ikke længere vil være noget fancipansi bling bling plastic tilbage på samsunganlægget...
SVS og onkyo er produkter med STOR kvalitet/ydelse iforhold til prisen og er rene hifi produkter..
Samsung anlægget kan self lave lidt lyd, men ellers er det bedst til at vinde designpriser og WAF effekt.
bestil SVS og onkyo og efter en uge vil konen syns de 10 gange federe end det samsung anlæg, da hun har hørt hvad det kan yde og derefter er det ligepludselig super design - for det udstråler kvalitet :D
|
| Til top |
|
| |
Gormack Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan drenge! Takker meget for jeres indlæg
Jeg har overbevist konen om at der er tale om betydelige kvalitetsforskelle på de to produkter, med jer som kilde 
Jeg gir en bajer 
Mvh
Gormack
|
| Til top |
|
| |
HanZi Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Så vil jeg lige komme med et lille input selvom du har bestemt dig 
Jeg har ikke selv lige fået lavet en billed tråd, men jeg har lagt nogle billeder af mit setup i denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44503
Jeg har siden billederne er taget skiftet min onkyo TX-SR600 til en Onkyo TX-SR605, så det er meget tæt på at ligne det du har set på.
Jeg kan kun anbefale det setup. Masser af lyd og punch både til musik og film. __________________ Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 |
|
| Til top |
|
| |