| Sendt: 28 August 2007 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har netop købt en Yamaha YSP-1100 har ikke sat den op endnu men det er jo meningen at den skal være et surround sound oplevelse i en højtaler. Jeg har nu alligevel købt en subwoofer til den.
Jeg har i forvejen et stort nyt LCD Phillips TV en Computer og en HD Phillips DVD afspiller. forbindelsen mellem mit tv og dvd er HDMI.
Jeg vil gerne opnå den optimale lyd her og jeg synes der er ret mange stik i den nye Yamaha YSP-1100, men jeg vil gerne slutte både computer, Fjernsyn og DVD til den. Jeg har allerede købt et monstercable så jeg evt kan sætte fjernsynet til, og har nogle ledninger i forvejen fra computeren.
Men nu er jeg totalt blank i sådan noget her.. så hvad gør jeg?.. skal jeg have fat i et mere monstercable og slutte både DVD og LCD direkte ind i Yamahaen og mht til Computeren hvor skal den så sidde? kan jeg nemlig ikke finde i manualen, den skal måske sidde i Componets AUX?
hvis en gad bruge en 5-10 minutter på en ABC om hvordan man sætter DVD, Fjernsyn, Computer til en YAMAHA YSP-1100 så ville jeg være meget taknemlig
min første tanke er nemlig at jeg bare kan købe 1 mere monster cable. og vupti sætte DVD og LCD i digital input og så er det færdig arbejde.. men så let er det vel ikke?
|