Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Jamen ... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lallen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 30 August 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Hej HiFi4all

Inden jeg starter med min problem stilling, vil jeg lige skynde mig at kaste roser tilsiden og dens bruger! - fantastisk side og yderst hjælpende bruger - tak for muligheden for at kunne blive en del af dette

Jeg står og skal igang med at bygge Surr. sound op (har kørt med en Denon avr-800) siden min barnedåb (inden for surr. sound) og vil nu opgradere, til det der er lidt bedre

jeg har en en Denon 2807 og en Denon 2307 i sigte - MEN der er bare lidt til forskel (selvfølgelig) og ISÆR i kroner og øre - der er ca. 2 K. til forskel og hvis man skal betale 2 K. ved en ekstra lille dims på den ene, som ikk er på den anden - er det så værd at bruge de 2 k. ekstra? - jeg tror i ved hvad jeg mener

Det skal sættes sammen med en Denon DVD-1930

Rummet er en alm. stue (dog med lavt til loft ca. 2,2M.)

højtalerne er p.t et bastard mix (Jamo & dali concept som center)

jo mere jeg spare på en recivere (ja, jeg har overvejet at købe brugt, men det er ikke lige mig (snob) - men jeg har haft op til flere dårlige erfaringer) - jo mere kan jeg bruge på film, højtalere etc.

Jeg håber i kan hjælp og gerne meget snart - slaget eller købet skal stå på Lørdag!

Til top Vis Lallen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lallen

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 30 August 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

nja, der er mange gode receivere, men onkyo virker populære i øjeblikket. På lørdag og søndag er der vist tilbud på begge til henholdsvis 4500 og 6000. Om forskellen er pengene værd, tja det er jo op til dig selv at bestemme. 2807'eren har lidt mere effekt, en bedre DSP, mulighed for indstilling af delefrekvens for hver enkelt kanal, bedre autosetup, bedre videokonverter, flere indgange, 12V trigger. Generelt er delene i 2807'eren bedre. Man kan dog også sige at 2807'eren hører med til de "store" modeller, hvor 2307'eren hører mere til de "små" modeller. Angående højttalere, så ville jeg nok vælge at prioritere en ting af gangen. Enten en bedre receiver eller kun gode højttalere. Så kan du altid opgradere senere. Det skal dog siges at de fleste højttalere får et ordentligt løft når man sætter noget bedre grej til dem.

nå ja, velkommen til

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes