Hvilke højtaler er på papiret den bedste højtaler?
Og hvorfor er den ene højtaler 4 og den anden 8 ohm (Nu bliver jeg nok slagtet)....
Sagens kerne er at begge sæt fåes i hvid udgave, som efter vores overbevisning matcher resten af stuen rigtigt fint (Nu bliver det næsten som Bo Bedre ).....
Vi skal selvfølgelig have 4 af hver samt en center.....
Hvilken sub skal der oveni for at få det til at yde retfærdighed når man ser film?
Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
Sendt: 12 September 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
Hej
Det er ik altid vigtigt at kigge på specifikationer... Gi højttalerne et lyt og lad jeres oplevelse af design/udseende og lyden danne grundlag for valg... Personligt synes jeg Tower'en har et rigtig fedt og lækkert design, og fed i den hvide finish - har dog ikke hørt den ;)
Det med 4 og 8 ohm har ikke det store at sige, begge højttalere er forholdvis nemme at trække for en forstærker...
Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
Sendt: 13 September 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
en mulighed var måske at købe nogle mindre og dermed billigere baghøjttalere og spare lidt klejner der... læg evt. ud med front og sub, så har du fed lyd, selvom det ik er surround endnu...
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9422
Sendt: 13 September 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
Jeg kender kun Royal Tower. Den lyder faktisk rigtigt godt, og vil tilfredsstille langt de fleste lydmæssigt. Den skal dog have en subwoofer, hvis du vil have blot nogenlunde realistisk basniveau.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum