Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 16:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo 875 - Utrolig fin service. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Baloo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 September 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Så har jeg oplevet det med. En dedikeret forhandler, der går meget langt for at tilfredsstille en kunde. Der findes sikkert flere, men i sagens natur har jeg denne gang kun prøvet én.

Efter at have været på jagt efter en ny surround spille - min Yamaha AX1 opgav pludselig ævret efter lang og tro tjente, og efter at have set nogle indlæg, hvor en forhandler blev positivt nævnt, kontaktede jeg - på trods af afstanden til Sjælland - virksomheden CSN Teknik i Tappernøje, og det har været en positiv oplevelse.

Glad og positiv behandling - fin rådgivning uden den mindste antydning af bedreviden - blot et udtalt ønske om at være behjælpelig. Spillen blev afleveret på min adresse på grænsen til nordjylland, blev sat op, koblet på alt det perifere udstyr, og den virker optimalt. Inden det gik i gang syntes Christian bare ikke at mine tv billeder var for gode, men efter en del justering og knoklen med nye antennekabler, vupti - så skal jeg lige love for, at der kom glansbilleder på kassen - selv min kone var imponereet - og så snuppede han også lige apparatet i soveværelset. Manden er simpelthen perfektionist, og han skal selv synes at det er ok, før han stopper.

Onkyo 875 - overbevisende HI-FI - (Pure sound) åben, lækker lyd uden at være påtrængende, og surrounden - , - ja jeg syntes at jeg var godt kørende  tidligere , men dette slår alt  

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 September 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Det er sgu det man kalder TOP SERVICE
Til top Vis edtwodth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edtwodth Besøg edtwodth's Websted

mazdarati
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 September 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har også mødt Christian i egen person, og det er helt rigtigt - mandens entusiasme og åbenhed er nærmest smittende!
Til top Vis mazdarati's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mazdarati

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 20 September 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne ikke være mere enig!..

Jeg har haft ham hjemme 2 gange, og sådan som fremtiden ser ud, så bliver det ikke sidste gang!..Jeg er næsten ret sikker på at du ikke kan få bedre service, for så "få" penge!..SÅ  her fra!...Og han giver råd (Næsten gratis) når man har købt noget hos ham (CSN-teknik)!...

mvh Zirio

Zirio's Underground - Opdateret 16/09- "HD Leeds the Way"

Anmeldelse af Onkyo TX-SR875

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 September 2007 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Dejligt at læse at jeg ikke er den eneste der får super service af Christian. Netop Christian er ved at udforme min biograf og skal stå for hele den tekniske instalation.

Indtil videre er der kun  for hans ihærdighed og perfektionisme. (klik evt. på www knappen og se hvor langt han er kommet )

DunkZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 September 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Jeg ka kun tilslutte mig det som i har sagt

Manden er jo genial... Har købt en Onkyo TX-SR805 og hans "gamle" Kef system til en superpris + en masse gratis rådgivning, som man ikk ligefrem har bedt om, men som han gerne vil dele ud af og det er sgu da go service  Var nede og tjekke hans bio ud og kigge på hans Kef højttalere som jeg gerne ville købe.. Lørdag formiddag stod han uden for min dør og var klar til at levere min forstærker og højttalere.. Og så sku jeg ellers bare kontakte ham, hvis jeg ellers havde brug for hjælp fremover... Så jeg ka kun sige go for ham

Til top Vis DunkZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DunkZ

HanZi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 September 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, men det er rart at høre, at der stadig findes en forhandler, der vil yde en god service :-)

Men var det ikke en ide, at få emnet flyttet til oplevelser/forhandler delen, så mange flere ser den. Det er jo nok ikke alle, der lige kigger under surround når de skal finde omtale af forhandlere.

ARTISTEN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 September 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Det lyder utroligt dejligt, med en så god forhandler. Må det gå ham godt. 

Min hjemmebio
Til top Vis ARTISTEN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ARTISTEN

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes