Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
Har den 5.1 analog in og afspiller 5.1 analog ud, kan du. Ellers må du "nøjes" med 1,5 mb/s DTS bitstream over spdif (optisk eller coax), som i manges øre er endog GANSKE fint.. :)
Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 31
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
Det er egentlig et godt spørgsmål Martin.. ved det faktisk ikke
Men jeg tror da bare jeg vælger at bruge optisk eller coax. Det gør jeg nemlig allerede på mit hd-dvd drev til xboxen, og det lyder udemærket.
Kan jeg så nøjes med at købe en sony s300 blu-ray afspiller? den kan ikke dekode de nye formater, men det kan xbox drevet jo heller ikke. Få jeg 1.5 mb/s DTS ud under alle omstændigheder?
Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
Personligt vil jeg klart foretrække at investere i afspiller, som kan afspille nyeste lydformater og 1080P. BluRay afspillerne har desuden den ulempe, at de nuværende er profiled 1.0 og at 1.1 frigives snart. Afspillerne med 1.0 kan ikke opgraderes og nogle snakker om, at 1.0 end ikke vil kunne afspille udgivelser lavet i 1.1 (i bedste fald kan man så bare ikke gøre brug af PiP, internet interactivity og diverse andre nye funktionaliteter) - profile 1.0 er en ufærdig version af HD - jeg ville holde mig væk.. .. køb HD DVD istedet...
Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 31
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
MartinLynge skrev:
Personligt vil jeg klart foretrække at investere i afspiller, som kan afspille nyeste lydformater og 1080P. BluRay afspillerne har desuden den ulempe, at de nuværende er profiled 1.0 og at 1.1 frigives snart. Afspillerne med 1.0 kan ikke opgraderes og nogle snakker om, at 1.0 end ikke vil kunne afspille udgivelser lavet i 1.1 (i bedste fald kan man så bare ikke gøre brug af PiP, internet interactivity og diverse andre nye funktionaliteter) - profile 1.0 er en ufærdig version af HD - jeg ville holde mig væk.. .. køb HD DVD istedet...
Så tror jeg godt nok jeg venter med at købe ny afspiller til samsungs bd5000 kommer.
har dog allerede hd-dvd i xboxen, men en standalone udgave er unægtelig bedre.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum