Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 09:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Valg af nyt surr.-anlæg - hjæælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NicoA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Jeg er absolut ingen hifiekspert men sætter alligevel stor pris på god musik og en go' DVD film. Jeg kunne derfor godt bruge noget hjælp fra jer eksperter, hvordan jeg bedst muligt stykker hjemmebiografen sammen.

På skærmsiden har jeg en Samsung LCD LE40M86 og på højtalersiden Linn ninka fronthøjtalere og en linn centerhøjtaler. Hvilken surroundforstærker vil passe til disse komponenter?? Jeg har forestillet mig, at købe en surroundfors. plus DVD afspiller brugt og det må ligge på omkring 10.000-15.000kr. Jeg har kigget på lidt forskelligt, såsom:

Linn - Classik movie, har dog læst at blæseren larmer og stereolyden ikke skulle være i top. Hvilke erfaringer har du med denne?

Thule AV 100 - Er du i tvivl om den har kræfter nok til højtalerne og er surroundlyden og kvaliteten virkelig på højde med en NAD/Cambridge. Desuden har jeg kigget på Thule DVA250B - Dvd-afspilleren har desværre ingen HDMI, vil dette betyde meget for kvaliteten på skærmen og kunne man evt. bruge en billigere Samsung DVD afspiller istedet til film.

Rotel RSX-1056 RDS, kender ikke så meget til det men har hørt at kvaliteten skulle være i orden.

Kan i hjælpe mig med at besvare nogle af alle disse spørgsmål  og har du evt. andre bud på en forstærker og DVD-afspiller??

mvh. Nicolai

Til top Vis NicoA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NicoA

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes